LeribePengubah distribusi tenggelam minyakApa prospek pembangunan sekarang

  • masa pelepasan:2024-03-19 15:43:52
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:510
  • Penerangan pantas:

    Leribe,Bunyi pengubah jenis kering adalah kebanyakan bunyi getaran dalam operasi. Bunyi getaran ini disebabkan oleh kedudukan b

Kandungan artikel

Bunyi pengubah jenis kering adalah kebanyakan bunyi getaran dalam operasi. Bunyi getaran ini disebabkan oleh kedudukan berbilang,LeribeModel pengubah kuasa,LeribeDesign pengubah jenis kering, termasuk getaran koil elektromagnetik induksi magnetik. Semua memperhatikan penyelesaian getaran apabila melakukan kawalan suara.

Jika volum pengubah kuasa terlalu kecil, pengubah akan dimuatkan terlalu lama dan mudah untuk menghancurkan mesin dan peralatan. Oleh itu kapasitas nilai pengubah patut dipilih mengikut konsumsi kuasa, yang tidak sesuai untuk terlalu besar atau terlalu kecil.

Leribe. pemeriksaan sampel minyak & mdash& mdash; Parameter prestasi seperti resistensi pemampatan dan sisa akan dilakukan setiap tiga tahun. Terlalu muatan jangka panjang atau terlalu muatan pengubah boleh mengurangi masa siklus.

Pengambilan sampel diluar akan dilakukan dalam hari matahari atau cuaca kering dengan kelembapan lingkungan rendah. Semasa pengambilan sampel, perlu mencegah dengan teguh penyerangan tanah seperti hujan, salji, angin dan pasir.

Stantsiya Novyy AfonDalam kehidupan harian tertentu, kita mempunyai pemahaman tertentu tentang panjang gelombang optik pengubah yang ditenggelamkan minyak.

Terlalu muatan jangka panjang pengubah kuasa akan perlahan-lahan menyebabkan pemanasan dan pengisahan penuaan koil solenoid, yang menyebabkan sirkuit pendek diantara koil, sirkuit pendek dua warna atau sirkuit pendek di tanah, yang menyebabkan pengubah kuasa menyalakan. Oleh itu, kekuatan pemampatan insulasi pengubah kuasa akan diuji sebelum pemasangan dan operasi, dan muatan berlebihan tidak dibenarkan dalam keseluruhan proses operasi.

Apabila meninggalkan kilang, produksi dan pemprosesan tidak licin dan penyegelan adalah lemah. Kesalahan umum pembekuan minyak akan disebabkan selepas pengubah minyak ditutup selama beberapa masa.


LeribePengubah distribusi tenggelam minyakApa prospek pembangunan sekarang



Apa alasan untuk mematikan pengubah kuasa?

Sebenarnya, selain dari aplikasi Biro Kewangan, industri telah cuba untuk membentuk dan meningkatkan komoditi pengubah menurut spesifikasi, untuk mempromosikan peningkatan aras konsumsi tenaga komoditi pengubah.

Pipa pembuangan panas radiator paip panas biasanya dibuat dari paip baja tanpa lengkap selepas dipotong dengan menampar mati. Apabila paip pembuangan panas dibelakang dan diseweldi oleh penywelding elektrik, pembuangan minyak sering disebabkan. Ini disebabkan kekuatan sokongan pada permukaan paip dan tekanan kerja pada lubang dalaman apabila menampar paip pembuangan panas.

Penyesuaian SkemaDalam kes operasi pengubah jenis kering, terdapat lebih bunyi, dan beberapa juga menyebabkan bunyi, pengubah jenis kering memerlukan rawatan pengasingan bunyi. Terdapat banyak proses dan kaedah kunci untuk menangani bunyi pengubah jenis kering biasa. Bagaimana bunyi pengubah jenis kering boleh diselesaikan? Atau dengan penyunting rangkaian pengubah jenis kering untuk memahaminya.

Saluran lapisan yang mengisolasi dan artikel yang menyambung antara botol bel dan inti akan dibuang. Jika ia adalah pemeriksaan lonceng menggantung, minyak akan dipomp ke bawah botol bel sebelum botol bel boleh dibuang.

Alasan utama ialah kualiti penyeludupan penyeludupan listrik adalah lemah, terdapat penyeludupan kosong, penyeludupan terbuka, lubang jarum, lubang pasir dan kekurangan lain dalam penyeludupan. Penukar minyak mudah ditutup dengan serbuk penyeludupan dan cat apabila meninggalkan kilang, dan bahaya keselamatan yang berpotensi terdedah selepas operasi. Selain itu, getaran induksi elektromagnetik akan memecahkan penyeludupan listrik dan menyebabkan kebocoran.


LeribePengubah distribusi tenggelam minyakApa prospek pembangunan sekarang



Kebocoran minyak benang luaran bolt atau paip

Pemeriksaan prosesManufacturing process and steps of dry-type transformer

Peranti pendaratan dua titik dari inti besi disebabkan oleh bekas penywelding sisa;

& ldquo; pengubah kawat; Masukkan & rdquo; Dan & ldquo; Output & rdquo; Use a megger to test the grounding resistance between the terminal and the ground wire. Apabila diukur dengan tepat dengan V megger, nilai perlawanan melebihi bas m ohm.

LeribeLupakan operasi muatan pengubah kuasa: jika muatan berfungsi untuk masa yang panjang, ia akan menyebabkan koil elektromagnetik panas, dan sirkuit pendek antara kotak akan gagal Kegagalan sirkuit pendek dua warna atau sirkuit pendek untuk kesalahan tanah dan penyelesaian minyak.

Apabila minyak baru diisi oleh pengubah kuasa dan sampel minyak yang baru saja dianggap digunakan,LeribeParameter teknikal bagi pengubah jenis kering scb12, sampel minyak hanya boleh digunakan selepas berdiri cukup.

Jika pengubah kuasa berhenti berfungsi selama lebih dari h (jika masa yang dibenarkan patut dikurangkan apabila kelembapan persekitaran adalah & amp; gt; %), ia patut diizolasi sebelum digunakan, dan diukur dengan tepat dengan megger pendaratan V. Keperlawanan izolasi dari sisi utama ke sisi sekunder dan tanah patut ^ mfl perlawanan izolasi dari sisi sekunder ke tanah patut ^ mh, dan perlawanan izolasi dari inti besi ke tanah patut & amp; gt; mfl (peranti mendarat patut dibuang).

LeribeMaklumat produk lain
  • Bandar BaotouBerapa banyak pengubah kotak 400 KVAKesan penyerapan tenaga gelombang

    Bandar BaotouBerapa banyak pengubah kotak 400 KVAKesan penyerapan tenaga gelombang

  • GreensboroPlatform angkat hidraulik Platform angkat elektrikOperasi industri yang stabil

    GreensboroPlatform angkat hidraulik Platform angkat elektrikOperasi industri yang stabil

  • GreensboroJembatan naik tinggicara memilih

    GreensboroJembatan naik tinggicara memilih

  • Maesterpelayar dockBagaimana dengannya

    Maesterpelayar dockBagaimana dengannya

  • MaesterPlatform penangkapan hidraulik traktifMasalah praktikal apa yang telah diselesaikan

    MaesterPlatform penangkapan hidraulik traktifMasalah praktikal apa yang telah diselesaikan

  • MaesterLift hidraulik menegakBagaimana ia disimpan

    MaesterLift hidraulik menegakBagaimana ia disimpan

  • XuchangBerapa banyak pengubah kotak 50 KVAKawasan aplikasi dan ciri prestasi

    XuchangBerapa banyak pengubah kotak 50 KVAKawasan aplikasi dan ciri prestasi

  • OsnablucPlatform angkat hidraulik bergerakMemperkukuhkan perlindungan diri

    OsnablucPlatform angkat hidraulik bergerakMemperkukuhkan perlindungan diri

  • segera:Peringatan: Maklumat LeribePengubah distribusi tenggelam minyakApa prospek pembangunan sekarang memberi anda LeribePengubah distribusi tenggelam minyakApa prospek pembangunan sekarang oleh syarikat kami, perkhidmatan LeribePengubah distribusi tenggelam minyakApa prospek pembangunan sekarang dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk LeribePengubah distribusi tenggelam minyakApa prospek pembangunan sekarang, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian LeribePengubah distribusi tenggelam minyakApa prospek pembangunan sekarang. LeribePengubah distribusi tenggelam minyakApa prospek pembangunan sekarang di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di LeribePengubah distribusi tenggelam minyakApa prospek pembangunan sekarang, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!